Portfolio

Chcesz zobaczyć, jak działają nasze wdrożone rozwiązania? Zapraszamy do zapoznania się z poniższą treścią.

Optymalizacja linii produkcyjnej

Rozwiązanie wdrożone w firmie Tadar pozwoliło zoptymalizować działanie linii pakującej. Dzięki temu poprawiła się wydajność pakowania, ale także jakość zdobywanych danych wraz z ich analizą. Ograniczone zostały koszty eksploatacyjne (na przykład wydruki – dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów).

System Mobilny Handlowiec

Nasz partner Hypera zajmuje się budową relacji handlowych z klientami z całego kraju. Koncept firmy zakłada zatrudnianie wielu handlowców na terenie Polski. Rozproszona struktura powodowała duże problemy organizacyjne. Potrzebowali narzędzia mobilnego, a jednocześnie o funkcjonalności dużego systemu CRM. Nasz Mobilny Handlowiec zwiększa wydajność firmy i pozwala oszczędzić czas pracownika, zapewniając mu wsparcie, jakiego potrzebuje. Menagerom pomaga zbierać informacje na bieżąco, bez konieczności ciągłej kontroli. W efekcie firma, pomimo rozproszenia, działa integralnie i responsywnie.

Optymalizacja procesów pralniczych

Unitechnika jest firmą świadczącą usługi pralnicze na skalę przemysłową i naszym wieloletnim klientem. Wymaganiem naszego partnera było zoptymalizowanie procesów obsługi taśmy. Stosowane wcześniej programy nie potrafiły liczyć zapotrzebowania zasobów, problemem było też określenie ilości pracowników przydzielonych do pracy. Zastosowane przez nas rozwiązania śledzą pranie od chwili przyjęcia do wydania klientowi. Pozwoliło to efektywniej wykorzystać potencjał ludzki, materiały eksploatacyjne oraz zlikwidowało pomyłki.

CRM – system organizacji pracy

DBL to firma z długimi tradycjami, która zajmuje się wynajmem odzieży roboczej. Wyróżnia się dużą liczbą handlowców i bogatą ofertą produktów. Zalety te wymagają organizacji i podziału pracy na najwyższym poziomie. Poprzednie systemy nie nadążały za dynamiką zmian w przedsiębiorstwie. Stworzyliśmy dla niego system CRM zaspokajający wszystkie potrzeby, z możliwością rozwoju i zaprogramowania dodatkowych funkcjonalności. Kontakt z CRM jest możliwy również z urządzeń mobilnych.